נתניהו הזהיר את חיזבאללה: "טעות תעלה לכם ביוקר"

שלמה ריזל No Comments on נתניהו הזהיר את חיזבאללה: "טעות תעלה לכם ביוקר"

ראש הממשלה בהצהרה לתקשורת בערב שבת: "ביחס לצפון אני אומר לאויבנו – אל תטעו בנו. טעות תעלה לכם ביוקר שאתם לא מאמינים. לא נרפה עד לחיסול החמאס, החזרת החטופים והשבת הבטחון לילדינו. לא תהיה הפוגה בקרבות עד להחזרת כל החטופים"

צילום: לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר הצהרה לתקשורת בערב שבת, מהקריה בתל אביב: "כוחותינו פועלים בכל הגזרות ובכל העוצמה. ניצחוננו יהיה חד וברור. הוא יעביר מסר לאויבינו, מסר שיהדהד לדורות.

"המטרה של אויבינו היא השמדת מדינת ישראל. אני אומר לכם, ואני אומר להם – אויבינו ייכשלו. הם יובסו. לא נרפה עד לניצחון, עד להשלמת היעדים שהגדרנו – חיסול החמאס, השבת חטופינו והשבת הביטחון לאזרחינו ולילדינו.

"לוחמינו נלחמים באומץ לב בלתי רגיל. הם נלחמים בקרבות עזים, פנים אל פנים. הם מחסלים מחבלים סביב השעון. הם פועלים בשטח בשילוב זרועות, תוך המשך הכתישה האווירית חסרת התקדים של חיל האוויר נגד חמאס-דאעש.

"ביחס לצפון – אני חוזר ואומר לאויבינו: אל תטעו בנו. טעות תעלה לכם ביוקר. טעות לכם במחיר שאתם אפילו לא מדמיינים.

"במקביל, אנו ממשיכים לפעול בחזית המדינית. נפגשתי הבוקר עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. אני מעריך את ביקורו כאן. אני מעריך את התמיכה העקבית של הנשיא ביידן, הממשל האמריקני והעם האמריקני.

"אני הראתי למזכיר המדינה בלינקן סרטון מתוך המצלמות ברצועת עזה. הוא סיפר על זה. אחד הדברים הנוראיים שראינו הם שני אחים צעירים שרואים את אביהם נרצח. אחד מהם מאבד את ראייתו, קורא לאמא. וזה רק מקצת הזוועות שיש בסרטון הזה.

"אני הבהרתי שאנחנו ממשיכים בכל הכוח, ושישראל מסרבת להפסקת אש זמנית שאיננה כוללת שחרור חטופינו. ישראל לא מאפשרת הכנסת דלק לרצועת עזה ומתנגדת להעברת כספים לרצועה.

"אזרחי ישראל, מאז פרוץ המלחמה הנוראה באותה שבת שחורה, איבדנו מאות לוחמים ולוחמות, חיילים וחיילות, אנשי ונשות כוחות הביטחון, המשטרה וההצלה. איבדנו לוחמים נפלאים, ישראלים נהדרים, מלח הארץ, אנשים שפשוט בלמו בגופם, לפעמים בציפורניים את המפלצות האלה.

"אני מבקש לספר לכם רק מקצת מסיפורי הגבורה של הנופלים השבוע:

"רועי דאוי ז״ל, לוחם גבעתי, נפל השבוע בקרב בצפון רצועת עזה. בטלפון הנייד שלו נמצא מכתב פרידה שכתב לבני משפחתו: ״היה לי השירות הכי טוב שאפשר לבקש״, כתב רועי. ״יש לי לוחמים אריות. יש לי את הזכות לפקד עליהם. לראות את כל מי שנמצא פה – זו ארץ ישראל שלמענה אני עושה את כל זה״.

"פדיה מרק ז״ל, לוחם גבעתי, נפל השבוע בקרב בעזה. פגשתי את פדיה רק לפני ארבעה חודשים, כשסיים את קורס הקצינים. פדיה סיפר לי על אביו, מיכי, שנרצח בפיגוע, בו פדיה ניצל ואימו נפצעה קשה. בן דודו, אלחנן, נהרג כשחילץ משפחות בעוטף עזה, באותה שבת ארורה של ה-7 באוקטובר. במכתבו האחרון, פדיה מרק כתב למשפחתו: ״אנחנו חזקים. עם ישראל חזק וצה״ל חזק. אני שומר עליכם, ואתכם בלב״.

"סא"ל סלמאן חבקה, מג"ד 53 בעוצבת ברק, נפל במהלך קרב בצפון רצועת עזה. סלמאן, בן העדה הדרוזית, היה מהראשונים להילחם בקרבות מול מחבלים בקיבוץ בארי. הוא סיפר על הרגעים בהם הטנק שלו פרץ פנימה לקיבוץ, הוא כתב: ״הבנתי שברגע שאנשים שמעו את הזחלים של הטנקים, פתאום היה להם רגע של ביטחון״. הוא ברגעיו האחרונים הביא רגע של ביטחון.

"כל חלל שלנו הוא חור עמוק בליבנו. כל אחד מהם הוא עולם ומלואו למשפחתו, לחבריו, להוריו, לאוהביו ולכולנו. כל אחד מהם הקריב את חייו למען חיינו. בשם העם כולו, אני מבקש להשתתף בצער המשפחות השכולות. אני מכיר על בשרי את עומק היגון של השכול. אנחנו דואבים על כל חייל שנפל. אנחנו שואפים לפעול במינימום סיכון לכוחותינו, אבל נעשה כל מה שצריך כדי להשיג את הניצחון על אויבינו. בעזרת ה׳, ובעזרתכם, אזרחי ישראל, נעשה ונצליח. יחד ננצח".



0 תגובות